مطالعه کنید:

تاثیرگذاری در محیط کار

تاثیرگذاری در محیط کار

تاثیرگذاری در محیط کار

ما می توانیم به روش های متفاوت در محیط کار تاثیرگذار باشیم . اما مهم ترین عامل، توانایی هایی است که داریم. ما به عنوان مدیر باید توانایی شناسایی مهارت هایی را داشته باشیم که می توانیم از طریق آن ها و به کمک دیگران، بر اهداف خود تمرکز کنیم و با استفاده از آن ها، عملکرد خود را در محیط کار بهبود بخشیم.

در اینجا برخی از مهارت هایی که می توانید با تکیه بر آن ها مهارت های رهبری خودتان را بهبود ببخشید، بیان می شوند:

توانایی در اولویت بندی و اولویت بندی مسایل از عوامل اصلی موفقیت است. به بیان بهتر افراد باید توانایی اولویت بندی و دسته بندی و اولویت بندی کارهای خود را داشته باشند. این کار باعث تاثیرگذاری در محیط کار خواهد شد. فن بیان

شناخت اولویت بندی ها 

شناخت اولویت بندی ها

اولویت بندی کارها را بیاموزید. اگر زمان بندی خود را از طریق اولویت بندی کارها انجام دهید، در وقت و انرژی خود صرفه جویی کرده و بر انجام کار ها متمرکز می شوید و کار های بیشتری را به اتمام می رسانید.

با اولویت بندی کارها وقت خود را تلف نمی کنید و به موقع در محل کار حاضر می شوید. با این کار بازدهی تان را بالا می برید و استرس کمتری در محیط کار تجربه می کنید. این کار به شما کمک می کند تا در محیط کار تاثیرگذار باشید.

ما در محیط کار باید تمام تمرکز خود را روی هدف بگذاریم. در مورد نحوه ی ارتباط با همکاران خود به برخی از موارد آگاه باشید. حتما برای تاثیرگذاری در محیط کار از ارتباط با افراد سمی بپرهیزید. مدیریت لهجه

افراد سمی چه چیزهایی در مورد شغل خود به ما می گویند؟

افراد سمی چه چیزهایی در مورد شغل خود به ما می گویند؟

یک قانون طلایی در مورد رفتار با افراد سمی این است که افراد سمی، همیشه از شما به عنوان یک فرد منفی یاد نمی کنند. آن ها همواره سعی دارند که شما را تخریب کنند.

یک تحقیق در مورد رفتار با افراد سمی انجام شده است که مشخص کرده است در این تحقیق، بیشتر از هر زمانی افراد از شرکت کنندگان در آن در مورد رفتار منفی خود سوال کردند.

نتیجه ی تحقیقات این است که آن ها سعی داشتند. پس یکی از کارهایی که برای تاثیرگذاری در محیط کار باید انجام دهید این است که از ارتباط با این افراد بپرهزید.

ما می توانیم به روش های متفاوت در محیط کار تاثیرگذار باشیم ، که به چند نمونه از آن ها اشاره می شودایجاد یک رابطه مثبت با همکاران و سرپرست خوب بودن:

همه ما می دانیم که یک کارمند خوب بودن در یک شرکت کار بسیار دشواری است، اما این مسیله زمانی مشکل تر می شود که در یک سازمان کار کنید. وقتی این موضوع را از یک کارمند خوب شنیدن شروع کنید، شما به سختی به این موضوع پی خواهید برد.

اگر بتوانید رابطه خوبی با همکاران خود ایجاد کنید، قطعا به نتایج بهتری خواهید رسید. عزت نفس

ارتباط موثر

ارتباط موثر

اگر می خواهید یک ارتباط موثر برقرار کنید، سعی کنید با اعضای تیم و یا شرکت رابطه خوبی برقرار کنید. یکی از مهم ترین کارهایی است که سبب تاثیرگذاری شما در محیط کار می شود. تاثیرگذاری در محیط کار تابع این موارد است.

گاهی اوقات لازم است در مورد مسایل بسیار مهم در زندگی با همکاران خود صحبت کنیم و حتی گاهی لازم است برای رسیدن به یک هدف مشترک در کنار هم باشیم. اما این در مورد ارتباطات شخصی نیز صدق می کند.

به عنوان مثال زمانی که یکی از همکاران در کار خود بسیار کم کاری می کند، می تواند بر روی رفتار سایر همکاران ت ثیر بگذارد. در صورتی که با همکاران خود در یک محیط کار گرم و صمیمی کار کنید، این امر می تواند منجر به ایجاد حس همدلی در تیم شود.

علاوه بر این، افراد نیز متوجه این موضوع می شوند و احساس می کنند که این رابطه برای آن ها اهمیت دارد.حتما به این موارد توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

نحوه

1) روی هر موضوع مهمی که به ذهنتان می رسد فکر کنید و سعی کنید به آن بپردازید. ایگونه می توان در محیط کار تاثیرگذار بود.

2) به صورت مداوم در مورد موضوعات مورد علاقه خود تمرکز کرده و به آن بپردازید.

3) در زمان های مشخص، در خصوص موضوع هایی که برایتان جالب است، بنویسید.

4) در خصوص موضوعات مورد علاقه خود نظر دهید و آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

b2n

yun

rizy

Influence in the workplace

ثبت دیدگاه
ارسال دیدگاه
هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
keyboard_arrow_up