مطالعه کنید:

تقویت صدا در فن بیان

تقویت صدا در فن بیان

تقویت صدا در فن بیان

 

تقویت صدا در فن بیان ، یکی از اساسی ترین و حیاتی ترین مهارت ها برای هر فردی محسوب می شود.

فن بیان در واقع همان سخن گفتن در هر شرایطی و زمانی است.برای داشتن فن بیان خوب باید قدرت کلامی بالایی داشته باشید.

فردی که یک صدای رسا، بلند و قدرتمند دارد بسیار با اعتماد به نفس تر از کسی که یک صدای آرام  دارد دیده می شود. فن بیان یک مهارت ارثی و ذاتی نیست. شما می توانید با انجام تمرین های صدا سازی و سرمایه گذاری روی صدای خودتان، به یک صدای کاریزماتیک و دلخواه برسید.

یکی از تمرین های مهم در فن بیان، تمرین های صداسازی است.

تمرین های تقویت صدا در فن بیان

 

چه کار هایی باید انجام دهیم تا یک صدای اثر بخش  و اثر گذار داشته باشیم؟

دوره ثروت سازی با کلام، یکی از دوره های قدرتمند در بخش فن بیان و تقویت صدا در فن بیان می باشد. شما با شرکت کردن در این دوره، نه تنها یک صدای رسا و قدرتمند خواهید داشت، بلکه مهارت هایی مانند اعتماد به نفس و عزت نفس، نیز به شما تدریس می شود.

برای به نتیجه رسیدن و تقویت صدا، باید این تمارین به طور مستمر و در طولانی مدت صورت بگیرد.

  • تنفس صحیح و دیافراگمی

 

تنفس صحیح و دیافراگمی

یکی از مهم ترین و اساسی ترسن تمرین های صداسازی در فن بیان، نفس کشیدن دیافراگمی و تنفس صحیح می باشد. اگر شما تنفس دیافراگمی را به طور صحیح یاد بگیرید، هیچگاه در حین حرف زدن نفس کم نمی آورید.

برای تنفس دیافراگمی روی زمین دراز بکشید، دستتان را روی شکمتان قرار دهید و تلاش کنید بدون اینکه سینه تان حرکت کند دم و بازدم را انجام دهید. برای تست این تمرین دستتان را روی شکمتان قرار دهید و در صورت درست انجام دادن تنفس دیافراگمی، شکم شما بالا و پایین می رود.

  • گرم کردن صدا

یکی از تمرین های مهم در فن بیان گرم کردن صدا می باشد. یک تمرین برای تقویت فن بیان و صدا، سرفه کردن با ملایمت می باشد. این تمرین به شما کمک می کند تا ماهیچه های شکم تان و پایین

ستون فقرات درگیر شوند.

یک ورزشکار  قبل از اینکه در مسابقات شرکت کند و رکورد دنیا را جابه جا کند، حداقل میزان زیادی را در روز، صرف تمرین کردن و گرم کردن تمام اعضای بدنش می کند. داشتن آمادگی و گرم کردن برای هر ورزشکاری لازم و ضروری است.

مدیریت لهجه

  • بلندخوانی

بلندخوانی

یکی از تمرین های صدا در فن بیان، تمرین بلند خوانی می باشد. هر روز یک صفحه از کتاب را انتخاب کنید و شروع به بلندخوانی کنید. برای این تمرین، سعی کنید از تمامی حجم صدای خود استفاده کنید و نوشته های یک صفحه از کتاب را بخوانید.

بلند خوانی باعث می شود برد صدای شما افزایش پیدا کند و انرژی کلامی شما هنگام صحبت کردن، به میزان زیادی افزایش پیدا کند.

تمرین صدا سازی را، دو بار در روز به صورت مستمر انجام دهید. پیشنهاد ما به شما عزیزان، دوره ثروت سازی با کلام است. این دوره یکی از جامع ترین و بهترین دوره های فن بیان است.

دوره فن بیان

 

دوره فن بیان

 

دوره ی ثروت سازی با کلام یکی از دوره های قدرتمند در

این دورهیش از 1000 دقیقه آموزش ویدیویی  به همراه صوت جلسات  و پی دی اف اسلاید ها است. شما با شرکت کردن در این دوره می توانید روی صدای خودتان سرمایه گذاری کنید و در طولانی مدت از این مهارت ارزشمند ثروت سازی کنید.

سرفصل های دوره فن بیان:

  • عزت نفس و اعتماد به نفس
  • تمرین های صدا سازی
  • ساختار تولید محتوا
  • تکنیک های جذابیت کلامی
  • نقشه ذهنی در سخنرانی
  • زبان بدن قدرتمند و موثر
  • هوش کلامی
  • اتیکت و آداب معاشرت

مدرس دوره فن بیان، ثروت سازی با کلام ،  استاد مریم مبارکی است. که مدرس  توسعه فردی و مهارت های ارتباطی،است  و به شما کمک می کند  تا با بدست آوردن اعتماد به نفس  و مهارت های کلامی، در زندگی و شغلتون به یک فرد  تاثیر گذار تبدیل شوید.

b2n

yun

Amplification of sound in the art of expression

ثبت دیدگاه
ارسال دیدگاه
هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
keyboard_arrow_up