مطالعه کنید:

تکنیک های ساده برای افزایش اعتماد به نفس

تکنیک های ساده برای افزایش اعتماد به نفس

تکنیک های ساده برای افزایش اعتماد به نفس

 

تکنیک های ساده برای افزایش اعتماد به نفس وجود دارد که با به کارگیری آنها می توانید درکمترین زمان ممکن اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. توسعه فردی

راه های افزایش اعتماد به نفس

 

تکنیک های ساده برای افزایش اعتماد به نفس

  • به فکر یادگیری مهارت های جدید باشید تا حس ارزشمندی پیدا کنید.
  • خیلی از افراد از یادگیری مهارت جدید می ترسند. درواقع ترجیح می دهند از ناحیه ی امن خودشان خارج نشوند. در حالیکه خیلی از مسائل آنقدرها که ما فکر می کنیم دشوار نیستند و گاهی این ذهن ماست که بسیاری از مسائل را سخت و بزرگ جلوه می دهد.
  • ارزش های خود را پیدا کنید و سعی کنید مطابق با آنها عمل کنید.
  • وقتی موفقیتی در زندگی بدست آوردید در همه حال به آن افتخار کنید. هر روز که از خواب بیدار می شوید کار هایی را انجام دهید که باعث شادی درونی شما شده و حس ارزشمندی را به شما منتقل کند.
  • به هیچ عنوان خودتان را با دیگران مقایسه نکنید. با تمامی شکست ها و نقص هایی که دارید خودتان را دوست داشته باشید. هیچکس و هیچ چیز مهم تر از خودتان نیست. وقتی  شما خودتان را قبول  داشته باشید برای دیگران نیز ارزشمند هستید.
  • انتخاب پوشش مناسب . تحقیقات نشان داده است که نوع پوشش ،تاثیر زیادی در اعتماد به نفس ما دارد. زمانیکه ما لباس های مناسب و زیبا برتن می کنیم ،خود به خود احساس اعتماد به نفس بیشتری داریم. پس به نوع پوشش  خود اهمیت بیشتری بدهید و سعی کنید همیشه از لباس های مرتب و تمیز استفاده کنید. تاثیرگذاری

3 راهکار ساده برای افزایش اعتماد به نفس

 

  • ورزش کنید . به طور کلی ورزش کردن  باعث  ترشح ماده اندروفین در بدن می شود. این ماده در دراز مدت سبب ایجاد شادی و حس خوب و افزایش رضایت  از زندگی می شود. برای افزایش اعتماد به نفس تان حتما  در طول روز تمرینات  ورزشی داشته باشید.
  • مدیتیشن یکی دیگر از راه های افزایش اعتماد به نفس است. مراقبه باعث کاهش استرس وایجاد آرامش می شود و بر میزان  اعتماد به نفس شما تاثیر مستقیم دارد. تمرین های مدیتیشن قبل از خواب و بعد از بیدار شدن باعث کاهش فشار خون و بهبود سلامتی عمومی بدن می شود.
  • ایجاد موفقیت های کوچک. طبق تحقیقات، برنامه ریزی برای کارهای کوچک و به انجام رساندن آنها باعث افزایش اعتماد به نفس می شود. برای مثال صبح که از خواب بیدار می شوید، یک برنامه روزانه بنویسید و سعی کنید در طول روز به آن پایبند باشد.
  • تکنیک های ساده برای افزایش اعتماد به نفس

درون گرایی

برای آگاهی بیشتر در مورد کسب اعتماد بنفس و یادگیری راه های عملی برای تقویت آن ، میتوانید دوره شخصیت قدرتمند را از سایت استاد مریم مبارکی تهیه کنید .

برون گرایی

b2n

yun

Simple techniques to boost confidence

ثبت دیدگاه
ارسال دیدگاه
هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
keyboard_arrow_up