مطالعه کنید:

ابراز محبت به شریک عاطفی

تاثیر ابراز محبت به شریک عاطفی

شما از چه روش هایی برای ابراز محبت به شریک عاطفی خود استفاده می کنید؟ آیا اصلا به تاثیر ابراز محبت بر رابطه شکل گرفته توجه دارید؟ آیا می دانید ابراز محبت درست، به موقع و به اندازه کافی یکی از راهکارهای اصولی برای افزایش پایداری رابطه است؟ متاسفانه کم نیستند تعداد کسانی که به این موضوع توجه ندارند و به تدریج ابراز محبت را فراموش می کنند. چنین کسانی تصور می کنند کسی دوستشان دارد و با آن ها رابطه ای را شروع کرده است؛ این علاقه را همیشه حفظ می کند و نیازی به محبت کردن ندارد. در حالی که این تصورات کاملا اشتباه است و هر کسی به مورد توجه قرار گرفتن و محبت کردن شریک عاطفی خود نیاز دارد. به همین علت ما قصد داریم در این مقاله به بررسی جوانب مختلف ابراز محبت به شریک عاطفی بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

اهمیت ابراز محبت به شریک عاطفی

اهمیت ابراز محبت به شریک عاطفی

هر احساسی با گذشت زمان دستخوش تغییرات مختلف می شود؛ یک احساس ممکن است شدت پیدا کند و بر عمیق ترین نقطه قلب یک نفر تاثیر بگذارد و در عین حال یک حس دیگر به تدریج کمرنگ شده و به فراموشی سپرده شود. عشق و علاقه هم دقیقا همینطور هستند و اگر اقداماتی اصولی برای حفظ آن ها یا شدت پیدا کردنشان انجام ندهید، کمرنگ می شوند و از بین خواهند رفت. کسانی که به این موضوع توجه ندارند با مشکل سردی در روابط عاطفی مواجه می شوند و دیگر یک زندگی لذت بخش نخواهند داشت.

برای جلوگیری از ایجاد این مشکل و حفظ عشق و علاقه شکل گرفته در روابط عاطفی، راهکارهای مختلفی وجود دارند که یکی از مهم ترین آن ها؛ ابراز محبت به شریک عاطفی است. بنابراین نباید از محبت کردن درست و به موقع غافل شوید و رابطه خود را با چالش های جدی مواجه کنید. برگرد عقب دوباره بخون!

برای یادگیری تکنیک های ثروت سازی با کلام، زبان بدن و ارتباط موثر می توانید در دوره های آموزشی مریم مبارکی شرکت کنید.

تاثیر ابراز محبت به شریک عاطفی

یکی از بدترین تصوراتی که در مورد محبت کردن به شریک عاطفی وجود دارد، این است که بزرگسالان به محبت کردن نیاز ندارند. پیروی از چنین تصوراتی تیشه به ریشه روابط عاطفی می زند و آن ها را سرد و در نهایت مختل می کند. با ابراز محبت به شریک عاطفی خود نشان می دهید هنوز هم به او علاقه دارید و نه تنها نسبت به رابطه شکل گرفته سرد نشده اید، بلکه بیشتر از قبل شریک عاطفی خود را دوست دارید.

محبت کردن منتقل کننده یک پیام مهم است و آن هم توجه داشتن به شریک عاطفی تان است. کسی که به فرد مقابل خود توجه نمی کند و شرایط روحی او برایش مهم نیست، اقدامی هم برای محبت کردن انجام نمی دهد. بنابراین ابراز محبت باعث پایداری روابط عاطفی و محکم تر شدن پایه های آن می شود. تا اینجای مطلبو گرفتین؟

برای اطلاع از مفهوم مهارت گفتاری بر روی لینک کلیک کنید.

روش های ابراز محبت به شریک عاطفی

روش های ابراز محبت به شریک عاطفی

شما برای محبت کردن به شریک عاطفی خود از چه راهکارهایی استفاده می کنید؟ بهتر است بدانید به اندازه تعداد زوج هایی که در این دنیا وجود دارند؛ راهکار برای محبت کردن وجود دارد، پس نباید موضوع را برای خودتان سخت کنید و به فکر پیدا کردن راهکارهای شگفت انگیز باشید. از جمله راه های ابراز محبت به شریک عاطفی می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

زبان محبت شریک عاطفی خود را بشناسید

بهتر است بدانید هر کسی از یک طریقی تحت تاثیر محبت های دیگران قرار می گیرد. بنابراین برای ابراز محبت به شریک عاطفی خود باید زبان محبت او را بشناسید. باید بدانید او با انجام چه کاری تحت تاثیر توجه شما قرار می گیرد و درک می کند که شما در حال محبت کردن به او هستید.

برای اطلاع از نحوه شرکت در دوره آموزشی عشق هوشمندانه بر روی لینک کلیک کنید.

به موقع ابراز احساسات کنید

برای اینکه به شریک عاطفی خود نشان دهید به او توجه می کنید؛ نباید از تاثیر ابراز به موقع احساسات غافل شوید. باید هوش عاطفی یا هیجانی خود را تقویت کرده و بدانید در چه موقعیتی احساسات خود را ابراز کنید. با انجام این کار نه تنها نیازهای عاطفی او را برطرف می کنید بلکه توجه خود را نیز نشان می دهید. اوه اوه عجب نکته ای بود!

وقت صرف کنید

به نظر شما کسی که برای شریک عاطفی خود وقت صرف نمی کند، می تواند ادعای محبت کردن داشته باشد؟

هر چقدر هم که سرتان شلوغ باشد و برای ساختن یک زندگی بهتر تلاش کنید، باید برای ابراز محبت به شریک عاطفی خود هم وقت صرف کنید. فراموش نکنید باید در کنار کارهایی که انجام می دهید، محبت خود را نیز به زبان بیاورید.

برای اطلاع از ویژگی های افراد لجباز بر روی لینک کلیک کنید.

او را در مشکلات تنها نگذارید

نحوه ابراز محبت به شریک عاطفی

برای اینکه بتوانید توجه، علاقه و محبت خود را به کسی که دوستش دارید، نشان دهید؛ باید در سختی ها و مشکلات کنارش باشید. در این شرایط باید به او اطمینان خاطر دهید که برای حل کردن مشکلات هم در کنارش هستید و قصد ندارید او را تنها بگذارید. با انجام این کار نه تنها باعث تقویت روحیه شریک عاطفی خود می شوید، بلکه علاقه میان شما هم شدت می یابد.

ارتباط فیزیکی برقرار کنید

هنگام ابراز محبت به شریک عاطفی خود برای افزایش تاثیرگذاری بهتر است با او ارتباط فیزیکی برقرار کنید. برای انجام این کار می توانید او را در آغوش بگیرید یا اینکه دستانش را در دست خود گرفته و به آرامی بفشارید.

برای اطلاع از نحوه شرکت در سمینار کاریزما کلاب بر روی لینک کلیک کنید.

کارهای مورد علاقه او را با هم انجام دهید

یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای ابراز محبت و علاقه به شریک عاطفی خود انجام دهید؛ صرف وقت برای انجام دادن کارهای مورد علاقه او با یکدیگر است. با انجام این کار به کسی که دوستش دارید نشان می دهید که به او، علایقش و لذت بردنش از زندگی توجه دارید.

شریک عاطفی خود را با کسی مقایسه نکنید

همانطور که گفتیم راه های مختلفی برای محبت کردن وجود دارد و یکی از همین راه ها؛ مقایسه نکردن است.

برای ابراز محبت به شریک عاطفی خود و نشان دادن توجه، نباید او را با کسی مقایسه کنید؛ مقایسه کردن یکی از بدترین کارهایی است که می توانید در حق شریک عاطفی خود انجام دهید.

برای اطلاع از نحوه تغییر ذهن بر روی لینک کلیک کنید.

خلاصه مطلب

وقتی صحبت از عشق و علاقه به میان می آید؛ باید به فکر حفظ رابطه شکل گرفته، تقویت شدت علاقه و نشان دادن توجه خود به شریک عاطفی تان باشید. محبت کردن یکی از راه های تقویت علاقه میان زوجین است و راه های مختلفی هم برای ابراز محبت به شریک عاطفی وجود دارد. بنابراین نباید از تاثیر محبت کردن غافل شوید و تصور کنید عشق میان شما همانطور پایدار باقی می ماند.

برای یادگیری تکنیک های ساخت شخصیت قدرتمند، جادوی جذابیت و موفقیت کلامی می توانید در دوره های آموزشی مریم مبارکی شرکت کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید از راه های ارتباطی استفاده کنید.

ثبت دیدگاه
ارسال دیدگاه
هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
keyboard_arrow_up