مطالعه کنید:

راه های جذب انرژی مثبت

مهمترین راه های جذب انرژی مثبت

شما برای جذب انرژی مثبت از چه راهکارهایی استفاده می کنید؟ آیا می دانید به کمک جذب انرژی مثبت می توانید شرایط بهتری را برای رسیدن به موفقیت فراهم کنید؟ اطلاع از راه های جذب انرژی مثبت برای همه مردم ضروری محسوب می شود. جذب انرژی مثبت یکی از عوامل رسیدن به موفقیت محسوب شده و تاثیر آن غیر قابل انکار است. متاسفانه کم نیستند تعداد کسانی که به دلیل عدم آگاهی، نمی توانند انرژی مثبت جذب کرده و احساس بهتری نسبت به زندگی داشته باشند. به همین علت تصور می کنند زندگی همواره پر از مشکلات است و قرار نیست به آن ها روی خوش نشان دهد. چنین کسانی نیازمند کسب اطلاعات در زمینه جذب انرژی مثبت هستند. به همین منظور ما قصد داریم در این مقاله به بررسی راه های جذب انرژی مثبت بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

مهمترین راه های جذب انرژی مثبت

مهمترین راه های جذب انرژی مثبت

قبل از بررسی راهکارهای جذب انرژی مثبت، بهتر است ابتدا اصل موضوع انرژی مثبت را بررسی کنیم. آیا با قانون جذب یا قانون ارتعاش آشنا هستید؟ آیا می دانید این دو قانون بر مبنای چه چیزی پایه گذاری شده اند؟ در پاسخ به این سوالات باید بگوییم براساس قانون جذب؛ ذهن ما امکان جذب انرژی های مثبت و منفی را از کائنات دارد. دلیل مطرح کردن این قانون هم بر می گردد به اینکه افکار ما هم از جنس انرژی هستند، بنابراین می توانند انرژی های هم جنس خود را جذب کنند.

پس اگر به موضوعات مثبت فکر کنیم، انرژی مثبت و اگر به موضوعات منفی فکر کنیم، انرژی منفی جذب خواهیم کرد. قانون ارتعاش هم بیان می کند؛ افکار ما ارتعاش هایی مثبت و منفی را به کائنات ارسال می کنند و کائنات هم ارتعاش هایی هم تراز را برای ما می فرستد. بنابراین می توانیم به کمک راه های جذب انرژی مثبت، حال روحی بهتر، تمرکز بیشتر و به طور کلی شرایط مناسب تری را برای رسیدن به موفقیت فراهم کنیم. از جمله این راهکارها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

با افراد خوش بین معاشرت کنید

حتما تابحال با افرادی در ارتباط بوده اید که حرف زدن با آن ها، اطلاع از طرز فکرشان و به طور کلی معاشرت با آن ها برایتان انرژی بخش و شادی آور بوده است. معاشرت با چنین افرادی؛ یعنی افراد مثبت اندیش و خوش بین یکی از راه های جذب انرژی مثبت محسوب می شود. در کنار معاشرت با افراد خوش بین باید از افراد منفی گرا و بدبین هم دور باشید. این ها همان کسانی هستند که امید به زندگی را در ذهنتان از بین برده و باعث جذب انرژی های منفی می شوند. اوه اوه عجب نکته ای بود!

برای اطلاع از کاربرد تابلو کائنات و نحوه ساخت آن بر روی لینک کلیک کنید.

افکار منفی را پردازش نکنید

همانطور که گفتیم افکار ما از جنس انرژی هستند و انرژی های هم جنس خود را جذب می کنند.

به عنوان یکی از راه های جذب انرژی مثبت باید از پردازش افکار منفی جلوگیری کنید.

زمانی که افکار منفی به ذهنتان هجوم می آورند به خودتان تلنگر وارد کنید، آن محیط را ترک کرده، با فرد دیگری صحبت کنید، یک لیوان آب بنوشید، پیاده روی کنید یا هر کار دیگری که مانع پردازش افکار منفی می شوند.

برای گذشته افسوس نخورید

آشنایی با راه های جذب انرژی مثبت

بدون شک هر کسی در گذشته با شکست هایی مواجه شده که ممکن است باعث از بین رفتن برخی از فرصت های خوب زندگی هم شده باشند. نکته مهم ماجرا این است که افراد موفق و با انگیزه برای گذشته ای که از دست رفته افسوس نمی خورند، بلکه به فکر ساختن لحظه حال هستند. افسوس نخوردن برای گذشته و بودن در زمان حال نیز یکی از راه های جذب انرژی مثبت و بهبود شرایط ذهن، روح و به طور کلی زندگی محسوب می شود.

برای اطلاع از ویژگی های زندگی آگاهانه بر روی لینک کلیک کنید.

گاهی باید بیخیال باشید

درست است که برای ساختن زندگی، رسیدن به موفقیت و دستیابی به آنچه که دوست دارید باید به صورت اصولی تلاش کنید، ولی بهتر است گاهی اوقات خود را به بیخیالی بزنید. برای چند ساعت هم که شده اجازه بدهید موفقیت های دنیا نصیب دیگران شوند. در این لحظات می توانید به آرامش رسیده و ذهن خود را تقویت کنید. در نتیجه شرایط برای جذب انرژی مثبت فراهم خواهد شد. تا اینجای مطلبو گرفتین؟

وجود مشکلات را بپذیرید

یکی دیگر از راه های جذب انرژی مثبت که بسیار هم موثر واقع می شود؛ درک وجود مشکلات یا در واقع غیر قابل پیش بینی بودن زندگی است.

بدون شک کسی نمی داند در مسیری که به آن وارد می شود چه مشکلاتی ممکن است در هر لحظه شکل بگیرند، این در حالی است که هیچ مسیری هم بدون مشکل نیست. بنابراین نباید تصور کنید مشکلات فقط و فقط برای شما ایجاد می شوند و بقیه مردم از گزند مشکلات در امان هستند.

برای اطلاع از نحوه شرکت در دوره آموزشی دومینوی هیجانات بر روی لینک کلیک کنید.

از تاثیر موسیقی غافل نشوید

راه های جذب انرژی مثبت کدامند

گوش دادن به موسیقی های انرژی بخش و دوری از موسیقی هایی که غم دنیا را بر سر شنونده آوار می کنند، به جذب انرژی مثبت کمک می کند. هنگام گوش دادن به موسیقی های نشاط آور یا حتی آرامش بخش برای چند دقیقه هم که شده از پردازش افکار منفی، بدبینی، فکر کردن به مشکلات و غیره دور می شوید. به همین علت بهتر است گوش دادن به چنین موسیقی هایی را نیز در کنار سایر برنامه های زندگی خود قرار دهید.

برای یادگیری تکنیک های ثروت سازی با کلام، زبان بدن و ارتباط موثر می توانید در دوره های آموزشی مریم مبارکی شرکت کنید.

به موقع استراحت کنید

همه ما برای جذب انرژی های مثبت، افزایش انگیزه، تقویت اراده و در نتیجه تلاش برای انجام دادن کارهای مهم به استراحت هم نیاز داریم. استراحت می تواند به خوابیدن، ریلکس کردن در شرایط مناسب یا فقط دست برداشتن از کار و تلاش تعبیر شود.

یکی دیگر از راه های جذب انرژی مثبت این است که باید به موقع و به اندازه کافی استراحت کنید.

مهربان باشید

حتما تا به حال در موقعیتی قرار گرفته اید که بدون هیچ توقعی، کاری را برای دیگران انجام داده اید. در کنار یکی از دوستانتان حضور داشته اید تا در یک شرایط خاص احساس تنهایی نکند و به طور کلی تا به حال مهربانی کرده اید. در آن لحظات احساس بهتری نسبت به خودتان و زندگی داشته اید و به همین علت برای چند لحظه هم که شده افکار منفی به سراغتان نیامده اند.

یکی از راه های جذب انرژی مثبت؛ مهربانی کردن به دیگران بدون توقع جبران کردن محسوب می شود.

از تکنیک های مدیتیشن و یوگا استفاده کنید

تکنیک های جذب انرژی مثبت

برای رسیدن به آرامش، پاکسازی ذهن و دوری از استرس می توانید از تکنیک های یوگا و مدیتیشن استفاده کنید. به این ترتیب امکان فکر کردن به موضوعات مثبت و سازنده برایتان فراهم می شود. برای بهره مندی از مزایای این مورد از راه های جذب انرژی مثبت نیازی به صبر کردن برای پیشرفت در حوزه مدیتیشن ندارید، بلکه استفاده از ساده ترین تکنیک ها نیز موثر واقع می شود.

برای اطلاع از اهمیت شناخت ارزش ها در زندگی بر روی لینک کلیک کنید.

حواستان به محیط کار و خانه باشد

آیا چیدمان وسایل، رنگ دیوارها و به طور کلی محیط کار یا خانه شما منتقل کننده انرژی مثبت هستند یا باعث دلگیری، ناراحتی و آوار شدن غم و غصه دنیا می شوند؟ فراموش نکنید محیطی که در آن کار یا زندگی می کنید به طور مستقیم بر ذهن و روح شما تاثیر داشته و مانند یک تیغ دو لبه عمل می کند. بنابراین بهتر است شرایط را طوری فراهم کنید که محیط کار و خانه شما به جذب انرژی مثبت کمک کنند.

کارهای مورد علاقه خود را انجام دهید

متاسفانه کم نیستند تعداد کسانی که بنا به دلایل گوناگون به سراغ علاقه هایشان نمی روند. به همین علت همواره با فکر کردن به آنچه که دوست دارند، افسوس می خورند. اگر شما هم جزء همین افراد هستید بهتر است برای پرداختن به کارهای مورد علاقه خود از جا بلند شده و از این مورد از راه های جذب انرژی مثبت بهره مند شوید. برگرد عقب دوباره بخون!

برای اطلاع از نحوه شرکت در دوره آموزشی عشق هوشمندانه بر روی لینک کلیک کنید.

عزت نفس خود را تقویت کنید

بدون شک هر کسی به نوبه خود ارزشمند است و این موضوع را همه مردم باید درک کنند. کسی که عزت نفس بالایی دارد می داند فردی ارزشمند است و لایق بهترین هاست. بنابراین در مواجه شدن با مشکلات، امید خود را از دست نداده و به موضوعات مثبت زندگی فکر می کند. به همین علت است که تقویت عزت نفس را می توان یکی از راه های جذب انرژی مثبت در نظر گرفت.

خلاصه مطلب

برای رسیدن به موفقیت، آرامش داشتن و لذت بردن از زندگی؛ به جذب انرژی مثبت نیاز داریم. کسانی که قانون جذب و ارتعاش را به درستی درک کرده اند؛ می دانند برای فراهم کردن شرایط مناسب در زندگی به جذب انرژی مثبت نیاز دارند. به همین علت باید با راه های جذب انرژی مثبت آشنا باشیم تا زندگی بهتری داشته باشیم.

برای یادگیری تکنیک های ساخت شخصیت قدرتمند، آداب معاشرت و جادوی جذابیت می توانید در دوره های آموزشی مریم مبارکی شرکت کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید از راه های ارتباطی استفاده کنید.

ثبت دیدگاه
ارسال دیدگاه
هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
keyboard_arrow_up