مطالعه کنید:

آداب معاشرت با خانم ها

نکات آداب معاشرت با خانم ها

حتما تا به حال شنیده اید برای معاشرت با خانم ها باید یکسری موارد را رعایت کنید، ولی آیا تا به حال به اصول آداب معاشرت با خانم ها توجه کرده اید؟ آیا اطلاعاتی در این مورد دارید؟ اصلا شما برای معاشرت با خانم ها از چه اصولی استفاده می کنید؟ رعایت اصول آداب معاشرت با هر کسی و در هر بازه سنی، ضروری محسوب می شود و فرقی میان زن و مرد وجود ندارد، ولی در این میان برای تاثیرگذاری بر خانم ها باید نکات خاصی را نیز در نظر بگیرید. کسانی که دوست دارند بر ذهن خانم مورد نظر خورد تاثیر گذاشته و خود را یک جنتلمن واقعی نشان دهند، یا اینکه یک خانم قصد برقراری روابط اجتماعی با خانم های دیگر دارد باید از اصول درست این کار مطلع شده و از آن ها استفاده کنند. با توجه به اهمیت برقراری و حفظ روابط بین فردی، ما قصد داریم در این مقاله به بررسی اصول آداب معاشرت با خانم ها بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

نکات آداب معاشرت با خانم ها

نکات آداب معاشرت با خانم ها

همانطور که گفتیم برای معاشرت با هر کسی اعم از زن، مرد و حتی کودکان باید به نکات مهمی توجه داشته باشید. در این میان بنا به حساس بودن خانم ها نسبت به رفتارهای دیگران و توجه ویژه آن ها به این موضوع، بهتر است از اصول آداب معاشرت با خانم ها مطلع شوید. سپس برای استفاده از این اصول؛ وقت صرف کنید، دقت و توجه خود را به کار بگیرید و یک فرد ایده آل به نظر برسید. فراموش نکنید همه ما در طول زندگی بارها و بارها با دیگران ارتباط برقرار می کنیم، پس چه بهتر است که روابطی پایدار، سالم و موفق داشته باشیم. از جمله اصول آداب معاشرت و برخورد با خانم ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

از هر جهت احترام را رعایت کنید

بدون شک طرز صحبت کردن شما با خانم ها نباید مانند نحوه حرف زدنتان با سایر آقایان باشد. هنگام صحبت با خانم ها باید احترام کلامی را حفظ کنید؛ بیش از حد شوخی نکرده و از کلمات نامناسب استفاده نکنید. از طرفی رعایت احترام فقط مربوط به کلام نیست و باید در رفتار و اعمالتان هم این موضوع را رعایت کنید.

برای اطلاع از کاربرد ماتریس چارچوب بندی بر روی لینک کلیک کنید.

ارتباط چشمی برقرار کنید

یکی از مهم ترین اصول آداب معاشرت با خانم ها؛ حفظ ارتباط چشمی است. برقراری ارتباط چشمی نشان دهنده مهم بودن صحبت با فرد مقابل است و به حفظ رابطه کمک می کند. البته هنگام برقراری ارتباط چشمی هم باید به یکسری نکات توجه کنید؛ برای مثال نباید اول تا آخر مکالمه، بدون پلک زدن و انجام هیچ حرکتی به چشمان فرد مقابل خیره شوید، بلکه باید هر چند لحظه یکبار این ارتباط را قطع و مجددا برقرار کنید.

به موقع ابراز احساسات کنید

از دیدن فرد مقابل خود خوشحال هستید؟ به او علاقه دارید؟ حسی که به شما منتقل می کند، وصف نشدنی است؟ برای اینکه به فرد مقابل خود نشان دهید از معاشرت با او خوشحال هستید یا به او علاقه دارید؛ باید سطح هوش عاطفی یا هیجانی خود را ارتقاء داده و به موقع ابراز احساسات کنید. این مورد از اصول معاشرت با خانم ها به شما کمک می کند بر ذهن آن ها تاثیر گذاشته و باعث فکر کردن آن ها نسبت به خودتان شوید. اوه اوه عجب نکته ای بود!

برای اطلاع از نحوه شرکت در دوره آموزشی دومینوی هیجانات بر روی لینک کلیک کنید.

به حریم شخصی خانم ها احترام بگذارید

اصول آداب معاشرت با خانم ها

احترام به حریم شخصی هر کسی ضروری محسوب می شود، ولی این موضوع برای خانم ها بیشتر از آقایان اهمیت دارد. به همین علت برای رعایت آداب معاشرت با خانم ها باید به حد و حریم شخصی آن ها احترام بگذارید؛ از سرک کشیدن، کنجکاوی بیش از حد و پرسیدن سوالات بیجا خودداری کنید.

صداقت داشته باشید

خانم ها برقراری ارتباط با کسانی که در کلام، رفتار و اعمالشان صداقت دارند را می پسندند. اگر فکر می کنید برای جلب توجه آن ها بهتر است در معرفی خودتان اغراق کنید یا به طور کلی صادق نباشید، باید در این مورد تجدید نظر کنید. این مورد از آداب معاشرت با خانم ها از ایجاد مشکلات جدی در آینده جلوگیری می کند.

برای اطلاع از جزئیات تکنیک وارونه سازی بر روی لینک کلیک کنید.

کنترل کردن ممنوع!

اگر فکر می کنید شما حق کنترل کردن رفتارها، کارها و حتی انتخاب های خانمی که در زندگیتان حضور دارد را در اختیار دارید؛ سخت در اشتباه هستید. به عنوان یکی از اصول آداب معاشرت با خانم ها باید یاد بگیرید دست از کنترل کردن زندگی آن ها بردارید. در این صورت فرد مقابل احساس بهتری نسبت به شما داشته و برقراری ارتباط، راحت تر انجام می شود.

عجله نکنید

برای حرف زدن، معاشرت کردن و به طور کلی تاثیرگذاری بر خانم ها نباید عجله کنید. برای تحقق این هدف باید وقت صرف کرده و از این طریق به فرد مقابل خود نشان دهید او برای شما ارزشمند است. اینکه مدام به ساعت خود نگاه کنید، قرارهایتان را کنسل کنید یا از جملاتی مانند زود بگو عجله دارم! استفاده کنید؛ نتیجه ای کاملا برعکس برایتان حاصل خواهد شد.

برای یادگیری تکنیک های ثروت سازی با کلام، زبان بدن و ارتباط موثر می توانید در دوره های آموزشی مریم مبارکی شرکت کنید.

رفتارهای خشک و بی روح نداشته باشید

تکنیک های آداب معاشرت با خانم ها

برای معاشرت و برقراری ارتباط با خانم ها بهتر است رفتارهای خشک و بی روح را کنار بگذارید.

متاسفانه کم نیستند تعداد کسانی که تعادل را در این مورد از اصول آداب معاشرت با خانم ها، برقرار نمی کنند. برخی افراد یا آنقدر رفتار خشکی دارند که باعث کاهش تمایل خانم ها برای معاشرت می شوند، یا اینکه از بس شوخی می کنند؛ باعث معذب شدن فرد مقابل خواهند شد. بنابراین باید با تمرین کردن، حد اعتدال این مورد را یاد بگیرید.

بدگویی نکنید

اینکه یک نفر در مقابل شما از فرد دیگر بدگویی می کند، یعنی این احتمال رخ دادن همین اتفاق در مورد شما هم وجود دارد. زمانی که در مقابل یک خانم از دیگران بدگویی می کنید، همین فکر در ذهن او ایجاد می شود، در برقراری ارتباط با شما محتاط عمل کرده و در نهایت از شما فاصله می گیرد. به طور کلی بدگویی کردن از دیگران باعث مختل شدن روابط بین فردی می شود. تا اینجای مطلبو گرفتین؟

برای اطلاع از مفهوم نشخوار ذهنی بر روی لینک کلیک کنید.

چگونه در نگاه خانم ها ایده آل به نظر بیاییم؟

یکی از موضوعاتی که همواره مورد توجه قرار می گیرد؛ ایده آل به نظر رسیدن آقایان در نگاه خانم ها و برعکس است. بدون شک هر کسی در طول زندگی حداقل یکبار دوست داشته در نگاه کسی، ایده آل به نظر برسد. اگر شما هم تا به حال در این موقعیت قرار گرفته اید، چه کارهایی انجام داده اید؟ آیا برای ایده آل به نظر رسیدن در نگاه خانم ها باید کارهای شگفت انگیز انجام دهید؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم؛ رعایت اصول آداب معاشرت با خانم ها از جمله مواردی است که می تواند به تحقق این هدف کمک کند. از جمله مواردی که باعث ایده آل به نظر رسیدن در نگاه خانم ها می شود، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

به آراستگی ظاهری توجه کنید

سعی کنید در برخورد با خانم ها ظاهری آراسته و مرتب داشته باشید. منظور از آراستگی ظاهری؛ پوشیدن لباس های تمیز، مرتب و هماهنگ با یکدیگر است. از طرفی سعی کنید موهایی مرتب و اصلاح شده داشته باشید و از عطر استفاده کنید. متاسفانه برخی افراد به آراستگی ظاهری توجهی نداشته و تصور می کنند کسی که قرار است با آن ها معاشرت کند نباید به ظاهر اهمیت بدهد. در حالی که این تصور اشتباه است و آراستگی ظاهری به اندازه کافی در برقراری روابط با دیگران موثر است.

برای اطلاع از نحوه شرکت در دوره آموزشی عشق هوشمندانه بر روی لینک کلیک کنید.

خوش قول باشید

اگر دوست دارید در نگاه خانم ها، فردی ایده آل به نظر برسید؛ باید خوش قول باشید.

خوش قولی را می توان یکی از موارد آداب معاشرت با خانم ها در نظر گرفت و در عین حال راهی برای ایده آل به نظر رسیدن. بنابراین قبل از اینکه به خانم ها قولی بدهید، ابتدا بررسی کنید که آیا وقت یا توانایی انجام آن کار را دارید یا نه. اگر در نهایت قولی به خانم ها می دهید باید برای انجام دادن کار مورد نظر برنامه ریزی کرده و خوش قول باشید.

همراه باشید

جلب نظر خانم ها

یکی از موضوعاتی که بر نظر خانم ها در مورد آقایان تاثیر مثبتی به جای می گذارد؛ همراه بودن است. تا حد امکان سعی کنید در انجام کارهایشان، سپری کردن زمان استراحت و مهم تر از همه این موارد؛ در روزهای سخت در کنارشان باشید. همه اصول آداب معاشرت با خانم ها محدود به سلام و احوال پرسی، مهمانی رفتن و موارد این چنینی نیست، شما باید ایده آل بودنتان را در سایر شرایط هم نشان دهید. یادداشت کردی؟

برای اطلاع از روش های داشتن روحیه شاد بر روی لینک کلیک کنید.

از تکنیک های زبان بدن استفاده کنید

هنگام حرف زدن با خانم ها مدام به ساعت نگاه نکنید، زمانی که روی صندلی نشسته اید مدام در حال چرخیدن و تکان خوردن نباشید، وقتی که ایستاده اید به دیوار تکیه ندهید و به طور کلی اصول زبان بدن کاریزماتیک را رعایت کنید. تاثیرگذاری بر ذهن و احساس خانم ها در صورتی راحت انجام می شود که با اصول آداب معاشرت با خانم ها آشنا باشید و آن ها را اجرا کنید، در غیر این صورت با کاری سخت مواجه خواهید بود.

غافلگیرشان کنید

بدون شک هر کسی غافلگیر شدن را دوست دارد، البته اگر جنبه مثبت داشته باشد. این علاقه در خانم ها بیشتر بوده و از همین موضوع می توانید برای ایده آل به نظر رسیدن استفاده کنید. برای غافلگیر کردن منتظر روز و مناسبت خاصی نباشید، هر روزی که پیش رو دارید فرصت مناسبی برای سوپرایز کردن خانم هاست.

برای اطلاع از مفهوم مدل شادی بن شاهار بر روی لینک کلیک کنید.

خلاصه مطلب

رعایت اصول آداب معاشرت در برخورد با هر کسی اعم از زن و مرد، ضروری محسوب می شود. ما در طول زندگی با افراد مختلفی در ارتباط هستیم که باید نحوه برخورد با آن ها را یاد بگیریم. در این میان می توانید اصول آداب معاشرت با خانم ها را یاد گرفته و ارتباط پایداری با آن ها برقرار کنید.

برای یادگیری تکنیک های ساخت شخصیت قدرتمند، هوش کلامی و جادوی جذابیت می توانید در دوره های آموزشی مریم مبارکی شرکت کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید از راه های ارتباطی استفاده کنید.

ثبت دیدگاه
ارسال دیدگاه
هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
keyboard_arrow_up