مطالعه کنید:

عشق ورزیدن افراد درونگرا

تفاوت های عشق ورزیدن افراد درونگرا

درونگرا؛ یکی از تیپ های شخصیتی است که متاسفانه برداشت های اشتباهی نیز از آن می شود. افراد درونگرا برخلاف آنچه که اغلب مردم تصور می کنند؛ گوشه گیر و منزوی نیستند، بلکه در تنهایی بهتر فکر می کنند. در کنار سایر تفاوت هایی که با اغلب مردم دارند، عشق ورزیدن افراد درونگرا هم تفاوت هایی با دیگران دارد و در عین حال جذاب است. اگر فکر می کنید کسانی که با افراد درونگرا، رابطه عاطفی دارند در حسرت ابراز علاقه، محبت و توجه کردن هستند؛ تصور کاملا اشتباهی دارید.

افراد درونگرا؛ راهکارهای خاص خود را برای عشق ورزیدن دارند. آن ها برخلاف برخی افراد؛ حرف و عملشان یکی است و همین یک مورد به کل ابراز علاقه های کلامیِ غیر واقعی می ارزد. به همین علت ما قصد داریم در این مقاله به بررسی تفاوت های عشق ورزیدن افراد درونگرا با دیگران بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

تفاوت های عشق ورزیدن افراد درونگرا با دیگران

تفاوت های عشق ورزیدن افراد درونگرا با دیگران

قبل از بیان هر توضیحی بهتر است با ویژگی های تیپ شخصیتی درونگرا آشنا شوید. افراد درونگرا برخلاف تصور بسیاری از مردم؛ افسرده، منزوی، گوشه گیر و اجتماع گریز نیستند. اتفاقا افراد درونگرا در مهمانی ها، محافل و اجتماعات مختلف هم شرکت می کنند ولی بعد از آن به چند ساعت تنها بودن برای بازیابی انرژی نیاز دارند. این افراد در تنهایی بهتر فکر می کنند و راهکارهای اصولی برای انجام دادن کارهایشان پیدا می کنند.

افراد درونگرا به خوبی به حرف های دیگران گوش می دهند و به موقع هم صحبت می کنند، ولی اهل پُر حرفی و همینجوری حرف زدن نیستند. بنابراین بهتر است ذهنیت خود را نسبت به ویژگی های شخصیتی افراد درونگرا تغییر داده و واقع بین باشید. در این میان عشق ورزیدن افراد درونگرا، تفاوت هایی با دیگران دارد، ولی در عین حال بسیار جذاب است. از جمله مهم ترین تفاوت های عشق ورزیدن این افراد با دیگران می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

به فکر بهبود شخصیت خود هستند

کم نیستند تعداد کسانی که به این خاطر با شریک عاطفی خود به مشکل بر می خوردند؛ چون فرد مقابل شخصیت خود را رشد نمی دهد، هیچ ویژگی مثبت جدیدی را کسب نکرده و برای رشد خود کاری نمی کند. اوه اوه عجب نکته ای بود!

عشق ورزیدن افراد درونگرا باعث افزایش تمایل و اقدام آن ها نسبت به رشد و بهبود شخصیت آن ها می شود. 

برای اطلاع از مفهوم گوش دادن فعالانه بر روی لینک کلیک کنید.

اهل عمل هستند

برخلاف بسیاری از مردم، افراد درونگرا به جای حرف زدن های پیاپی، اهل عمل هستند. عشق ورزیدن افراد درونگرا به این صورت است که عشقشان را فریاد نمی زنند، در مقابل دیگران جملات دلربا بیان نمی کنند، ولی کارهایی انجام می دهند که عشقشان را به شما ثابت می کنند. برای مثال در اوج خستگی به کمکتان می آیند تا کارهایتان را زودتر انجام دهید، برای بهبود حال روحی شما کارهای مهمی انجام می دهند و در کل عمل کردن برایشان بیشتر اهمیت دارد تا حرف زدن.

شنونده خوبی هستند و همدلی می کنند

ویژگی های عشق ورزیدن افراد درونگرا

برخلاف بسیاری از مردم که در برخورد با دیگران سعی می کنند از اتفاقات ده سال پیش تا به الان را تعریف کنند و اجازه صحبت به فرد مقابل را هم ندهند، افراد درونگرا، شنونده های خوبی هستند. این افراد به خوبی حرف هایتان را می شنوند و بازخورد نشان می دهند ولی شما را قضاوت نمی کنند زیرا مفهوم همدلی کردن را به درستی درک کرده اند.

برای اطلاع از نحوه شرکت در دوره آموزشی عشق هوشمندانه بر روی لینک کلیک کنید.

صبور هستند

تعداد کسانی که در مواجه شدن با مشکلات مربوط به روابط عاطفی خود، صبور هستند و عجولانه کاری انجام نمی دهند؛ بسیار کم است. افراد درونگرا دقیقا جزء این افراد هستند و به همین علت است که می گوییم عشق ورزیدن افراد درونگرا با دیگران متفاوت است. این افراد سعی می کنند به جای دامن زدن به مشکلات ایجاد شده، صبور باشند و با پیدا کردن راهکارهای اصولی، مشکلات را برطرف کنند. به این ترتیب روابط عاطفی پایدارتری داشته و کمتر از دیگران با شکست عشقی مواجه می شوند. یادداشت کردی؟

شریک عاطفی را به دنیای خودشان راه می دهند

افراد درونگرا به مرحله ای از عشق ورزیدن می رسند که شریک عاطفی شان را به دنیای خود راه می دهند. از افکارشان با او صحبت می کنند، کارهای مورد علاقه شان را با شریک عاطفی خود انجام می دهند و از اهداف و آرزوهایشان با او صحبت می کنند. افراد درونگرا قطعا دنیای جذابی دارند زیرا فکر کردن را دوست دارند و برای انجام این کار وقت صرف می کنند.

برای اطلاع از نحوه بداهه سخن گفتن در سخنرانی بر روی لینک کلیک کنید.

در ارتباط با دیگران حالت صفر و یک دارند

نحوه عشق ورزیدن افراد درونگرا

افراد درونگرا با کسی نصفه و نیمه ارتباط برقرار نمی کنند. درونگراها در برخورد با دیگران حالت صفر و یک دارند، یعنی نسبت به یک نفر یا کاملا بی اهمیت هستند یا اینکه تمام توجه خود را به او معطوف می کنند. این مورد از ویژگی های عشق ورزیدن افراد درونگرا به پایداری روابط عاطفی کمک بزرگی می کند.

اشتباهات خود را می پذیرند

افراد درونگرا به شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت کارهایشان، عادت نکرده اند. این افراد اشتباهات خود را می پذیرند و اتفاقا برای جبران کردن و اصلاح اشتباهات خود، اقدامات موثری انجام می دهند. درست است که عشق ورزیدن افراد درونگرا با دیگران متفاوت است، ولی این تفاوت به معنای ضعف آن ها نیست، بلکه نشان دهنده عشق ورزیدنی کاملا جذاب و پایدار است. برگرد عقب دوباره بخون!

برای یادگیری تکنیک های ساخت شخصیت قدرتمند، جادوی جذابیت و موفقیت کلامی می توانید در دوره های آموزشی مریم مبارکی شرکت کنید.

شریک عاطفی آن ها، درونگرایی را احساس نمی کند

یکی از مهم ترین ویژگی های عشق ورزیدن افراد درونگرا این است که آن ها طوری با شریک عاطفی خود رفتار می کنند که انگار تیپ شخصیتی درونگرا ندارند. با او صحبت می کنند، به تفریح و گردش می پردازند، همفکری می کنند و به طور کلی شریک عاطفی آن ها احساس نمی کند با یک فرد درونگرا در ارتباط است.

حسادت نمی کنند

افراد درونگرا به روابط بین فردی و اجتماعی شریک عاطفی خود حسادت نمی کنند. برای مثال؛ این افراد به شریک عاطفی خود نمی گویند چرا امروز با دوستت بیرون بودی یا چرا موقع حرف زدن با اون از ته دل میخندی! بلکه به حریم شخصی و روابط او احترام گذاشته و حسادت نمی کنند. به همین علت با مشکلات کمتری در روابط عاطفی خود مواجه هستند.

برای اطلاع از نحوه درست فکر کردن در شرایط بحرانی بر روی لینک کلیک کنید.

خلاصه مطلب

تیپ های شخصیتی مختلفی شناسایی شده اند که هر کدام ویژگی های مختص به خود را دارند. افراد درونگرا هم ویژگی های خود را دارند و در روابط عاطفی هم متمایز از دیگران عمل می کنند. عشق ورزیدن افراد درونگرا با دیگران متفاوت است و در عین حال بسیار جذاب است.

برای یادگیری تکنیک های ثروت سازی با کلام، زبان بدن و ارتباط موثر می توانید در دوره های آموزشی مریم مبارکی شرکت کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید از راه های ارتباطی استفاده کنید.

ثبت دیدگاه
ارسال دیدگاه
هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
keyboard_arrow_up