مطالعه کنید:

تغییر فرکانس ذهن

تغییر فرکانس ذهن جهت رسیدن به آرزوها

آیا شما هم مثل بقیه افراد به دنبال پیدا کردن راهکارهایی جهت رسیدن به موفقیت هستید؟ راهکاری که متفاوت از موارد همیشگی باشد؟ بنابراین برای رسیدن به آرزوهایتان باید به فکر تغییر فرکانس ذهن باشید. بدون شک اولین سوالی که برایتان ایجاد می شود این است که مگر ذهن هم فرکانس دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله، خوشبختانه فرکانس دارد. براساس قانون جذب افکار ما از جنس انرژی هستند، ذهن هم مجموعه ای از افکار است پس در نتیجه فرکانس دارد.

به نظر شما چرا می گوییم خوشبختانه ذهن فرکانس دارد؟ به دلیل اینکه می توانید ذهن خود را با انرژی های مثبت کائنات هم فرکانس کرده و رخ دادن اتفاقات خوب را برای خود رقم بزنید. از طرفی امکان هم فرکانس شدن ذهن با اتفاقات تلخ هم وجود دارد، به همین علت باید مراقب افکار و انرژی های ذهن خود باشیم. با توجه به اهمیت رسیدن به موفقیت و آرزوها در زندگی، ما قصد داریم در این مقاله به بررسی جوانب مختلف تغییر فرکانس ذهن بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

تغییر فرکانس ذهن

نحوه تغییر فرکانس ذهن

قانون های نوشته و نانوشته زیادی در دنیا وجود دارند که اغلب آن ها برای زندگی همه مردم مفید هستند. ولی متاسفانه اکثر افراد از آن ها اطلاعی نداشته و از مزایای مثبت قوانین این دنیا بی بهره می مانند. دو مورد از مهم ترین قوانین کائنات که در رسیدن به موفقیت و آرزوها به ما کمک می کنند؛ قانون جذب و ارتعاش هستند. بر اساس قانون جذب چون افکار ما از جنس انرژی هستند بنابراین می توانند انرژی های شبیه و هم جنس را دریافت کنند. به همین علت با فکر کردن به موضوعات خوب و سازنده، انرژی مثبت جذب می کنیم. همچنین با منفی نگری و پرداختن به افکار مخرب، انرژی منفی را به سمت خود جذب خواهیم کرد.

براساس قانون ارتعاش هم ذهن ما با فکر کردن به هر موضوع مثبت و منفی یک ارتعاش به سمت کائنات ارسال می کند. کائنات هم ارتعاشی هم تراز با آن برای ما می فرستد. حال اگر ما با فکر کردن به موضوعات سازنده، ارتعاش مثبت فرستاده باشیم کائنات هم با ارتعاش مثبت به ما پاسخ می دهد. در نتیجه باید منتظر رخ دادن اتفاقات خوب و سازنده باشیم. نکته ای که در رابطه با دو قانون بیان شده قبلی وجود دارد؛ تغییر فرکانس ذهن است.

برای اطلاع از ویژگی های کارآفرینان موفق بر روی لینک کلیک کنید.

هر ارتعاشی یک فرکانس دارد، بنابراین باید بتوانیم فرکانس ذهن خود را با فرکانس اتفاقات و انرژی مثبت کائنات هم تراز کنیم.

با انجام این کار کائنات انرژی و ارتعاش های مثبت و هم تراز با ذهن و افکارمان را به سمت ما فرستاده و اتفاقات خوب رخ می دهند. این در حالی است که اگر در منفی نگری باقی بمانیم و کاری برای تغییر افکار و فرکانس آن ها انجام ندهیم، در مسیر رسیدن به موفقیت متوقف خواهیم شد.

برای یادگیری تکنیک های عشق هوشمندانه، آداب معاشرت و شخصیت شناسی می توانید در دوره های آموزشی مریم مبارکی شرکت کنید.

نکات تغییر فرکانس ذهن

نکات تغییر فرکانس ذهن

دستیابی به خواسته ها و اهداف و در نتیجه پیشرفت در زندگی برای هر فردی شیرین است. مگر می شود کسی از رسیدن به موفقیت خوشحال نشده و یا اینکه رویای ساختن یک زندگی ایده آل را در ذهن نداشته باشد؟ برخی افراد از اینکه همواره در حال کار کردن و تلاش هستند ولی به خواسته های خود نمی رسند، شکایت می کنند. این افراد توضیح می دهند که زندگی را به خود سخت گرفته اند تا بتوانند به اهداف خود برسند ولی اتفاقات مثبت و سازنده رخ نمی دهند.

برای اطلاع از نحوه شرکت در دوره آموزشی ارتباط موثر بر روی لینک کلیک کنید.

اگر از آن ها بپرسید که آیا تا به حال کاری برای تغییر فرکانس ذهن انجام داده اند؟ در مرحله اول از فرکانس ذهن بی اطلاع هستند و در مرحله دوم کاری را برای جذب انرژی و ارتعاش مثبت انجام نداده اند. بنابراین بهتر است همه ما در کنار تلاش و کارهایی که هر روز انجام می دهیم از راهکارهایی نیز برای تغییر فرکانس افکار خود استفاده کنیم. در مورد این موضوع بهتر است با چند نکته مهم آشنا شوید تا این فرآیند را بهتر درک کنید:

شکرگزار باشید

شکرگزاری از خداوند به خاطر تمام چیزهایی که به ما داده و حتی آن هایی که ما را از داشتنشان محروم کرده است موجب بهبود حال روحی خودمان می شود. از این طریق متوجه می شویم چه چیزهای ارزشمندی در زندگی داریم که نسبت به آن ها بی توجه بوده ایم. نسبت به زندگی خوش بین شده و از بدبینی دور خواهیم شد. انرژی های مثبت به سمت ما جذب شده و احتمال رخ دادن اتفاقات خوب و سازنده افزایش می یابد.

به دنبال بهانه تراشی و شکایت نباشید

اینکه هر روز از شرایط زندگی شکایت کنید یا برای روبراه نبودن حال خود بهانه تراشی کنید، تغییر مثبتی در زندگی شما ایجاد می کنند؟ براساس قوانین جذب و ارتعاش در این شرایط شما فقط ارتعاش های منفی را به سمت کائنات ارسال می کنید. در نتیجه پاسخ های منفی نیز دریافت کرده و برای تمام مشکلاتی که در دنیا وجود دارند غصه می خورید. بنابراین بهتر است به فکر تغییر فرکانس ذهن باشید. برای انجام این کار هم گله و شکایت از دنیا را کنار بگذارید.

قوانین جذب، ارتعاش و تغییر فرکانس را باور کنید

مطرح شدن قوانینی که نام بردیم مربوط به دیروز و امروز نیست، بلکه فیلسوفان سالیان طولانی است که به بررسی آن ها پرداخته اند. بسیاری از مردم با کمک تغییر فرکانس ذهن خود شرایط بهتری را در زندگی ایجاد کرده و به راز خوشبختی دست یافته اند. بنابراین شما هم این کار را امتحان کرده و شرایط روحی خود را بهبود دهید. پس از آن می توانید با کمک افزایش انگیزه و افکار مثبت به خواسته هایتان برسید.

به احساسات خود توجه کنید

متاسفانه کم نیستند تعداد افرادی که توجهی به احساسات خود ندارند و از ابراز آن ها جلوگیری می کنند. به نظر شما اگر احساس خود را نسبت به کسی که دوستش دارید به موقع ابراز کنید، حس بهتری نخواهید داشت؟ به دوست خود بگویید چه قدر از حضور او در زندگی خود خوشحال هستید، رابطه شما شرایط بهتری پیدا نمی کند؟ با تغییر فرکانس ذهن و ارسال ارتعاش خوب و سازنده، کائنات هم ارتعاش و انرژی های مثبت را به سمت شما می فرستد.

برای اطلاع از نحوه تشخیص سندروم ایمپاستر بر روی لینک کلیک کنید.

نحوه تغییر فرکانس ذهن جهت رسیدن به آرزوها

اصول تغییر فرکانس ذهن

هر کسی برای خودش آرزوهایی دارد که تا به الان برخی از آن محقق شده و برخی هم دست نیافته باقی مانده اند. بدون شک همه ما دوست داریم به آرزوهایمان برسیم ولی تا به حال چه کارهایی را برای دستیابی به آن ها انجام داده ایم؟ آیا ذهن خود را برای رخ دادن اتفاقات خوب و رسیدن به آرزوها آماده کرده ایم؟ به بیان دیگر کاری برای تغییر فرکانس ذهن خود انجام داده ایم؟ بنابراین بهتر است با راهکارهایی جهت تغییر فرکانس افکارمان آشنا شویم:

از افکار منفی و افراد منفی نگر دور بمانید

واقعا حیف نیست که ذهن خود را پر کنید از افکار منفی؟ ذهنی که می تواند با پردازش افکار مثبت شما را به آرزوهایتان برساند. برای بهبود حال روحی، جلوگیری از آشفته شدن ذهن و در نتیجه عدم ارسال ارتعاش منفی به کائنات بهتر است از منفی نگری دست بردارید. حتی از افراد منفی نگر که امید به زندگی را در شما از بین می برند، دور بمانید. با انجام این کار تغییر فرکانس ذهن انجام شده و ارتعاش های مثبت و سازنده را به سمت کائنات ارسال خواهید کرد.

برای اطلاع از نحوه شرکت در دوره آموزشی اتیکت و آداب معاشرت بر روی لینک کلیک کنید.

خوش بینی و مثبت اندیشی را تقویت کنید

آیا تا به حال به مفهوم خوش بینی و مثبت اندیشی فکر کرده اید؟ زمانی که منتظر رخ دادن اتفاقات خوب هستید و به آمدن روزهای شیرین امید دارید یعنی مثبت اندیش هستید. در عین حال خوش بینی باعت دیدن نیمه پر لیوان می شود. به شما کمک می کند حتی هنگام رخ دادن مشکلات، روزنه امید را ببینید. بنابراین خوش بینی و مثبت اندیشی باعث ارسال ارتعاش های مثبت به سمت کائنات می شوند. با کمک این دو ویژگی مثبت و سازنده، تغییر فرکانس ذهن رخ داده و انرژی های مثبت را دریافت خواهید کرد.

از تاثیر تجسم و تصویر سازی غافل نشوید

برای تغییر فرکانس ذهن و هم تراز کردن آن با فرکانس ارتعاشات مثبت و سازنده می توانید از تصویر سازی ذهنی کمک بگیرید.

آرزوهای خود را تجسم کرده و لحظه ای را تصور کنید که به آن ها دست پیدا کرده اید. اجازه دهید ذهنتان تحقق آرزوها را تجربه کند تا احساس خوشایندی به شما دست بدهد. در نتیجه فرکانس افکار شما به سمت مثبت تغییر پیدا کرده و کائنات نیز ارتعاشی هم تراز با آن ها برای شما می فرستد.

با افراد مثبت اندیش معاشرت کنید

روش تغییر فرکانس ذهن

تا می توانید به خوبی های جهان هستی نزدیک شوید. افراد مثبت اندیش هم جزء خوبی های این دنیا هستند که معاشرت با آن ها بر زندگی شما تاثیر دارد.

می توانید از طرز فکر این افراد تاثیر گرفته و زیبایی های پیرامون خود را ببینید. به آمدن روزهای خوب امیدوار باشید و حال روحی بهتری پیدا کنید. معاشرت با چنین کسانی موجب تغییر فرکانس ذهن شما و دریافت انرژی مثبت می شود.

برای یادگیری تکنیک های ساخت شخصیت قدرتمند، موفقیت کلامی و اعتماد به نفس صحبت در جمع می توانید در دوره های آموزشی مریم مبارکی شرکت کنید.

سخاوتمند باشید و ببخشید

برخی افراد تصور می کنند چون خودشان وضعیت مالی خیلی خوبی ندارند و کارهای انجام نشده زیادی در زندگی آن ها وجود دارند، نباید به دیگران کمک مالی کنند. در عین حال کسانی که به قانون جذب و ارتعاش اعتقاد دارند می دانند که جهان هستی مالی را که می بخشند به آن ها بر می گرداند. به همین علت برای تغییر فرکانس ذهن خود، سخاوتمندی و بخشش را تمرین می کنند. فقط به فکر خودشان نیستند و زندگی دیگران نیز برایشان اهمیت دارد.

برای اطلاع از مفهوم اخلاق حرفه ای بر روی لینک کلیک کنید.

از تکنیک های مدیتیشن و یوگا استفاده کنید

برای افزایش تمرکز، دوری از افکار منفی و حواس پرتی بهتر است از تکنیک های یوگا و مدیتیشن استفاده کنید. با انجام این کار ذهن خود را برای پرداختن به افکار مثبت و تغییر فرکانس آماده می کنید. به آرامش رسیده و منتظر رخ دادن اتفاقات خوب در زندگی خود می مانید. فراموش نکنید ذهن ما قدرت شگفت انگیزی دارد که اغلب افراد از آن استفاده نمی کنند. بهتر است از نعمت هایی که خداوند در اختیارمان قرار داده در راستای رسیدن به آرزوهایمان استفاده کنیم.

خلاصه مطلب

در کنار تلاش، کوشش و انجام های کارهای بی وقفه برای رسیدن به آرزوهایتان باید به افکار خود نیز توجه کنید. برای تغییر فرکانس ذهن و فکر کردن به موضوعات مثبت و سازنده باید اقداماتی را انجام دهید. در جهان هستی قانون هایی وجود دارند که اهمیت دادن به آن ها ما را به خواسته هایمان نزدیک تر می کنند.

برای یادگیری تکنیک های عشق هوشمندانه، زبان بدن و ارتباط موثر می توانید در دوره های آموزشی مریم مبارکی شرکت کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید از راه های ارتباطی استفاده کنید.

ثبت دیدگاه
ارسال دیدگاه
هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
keyboard_arrow_up